Anielskie skrzydła z bibuły na dzień anioła w szkole.

Czyli jak powstały skrzydełka na bazie kartonu, wyklejonego bibułą z szelkami ze zwykłej gumy bieliźnianej.
Stwierdzam, że w dziennikach klasowych powinny być rubryki na oceny dla rodziców.  Nie chciałam kupować gotowca, bo jakieś same żeńskie odmiany były dostępne a siedmiolatek zaczyna zwracać na to uwagę. Gender jakoś tak samo z siebie poniosło klęskę w tym przypadku wychowawczym.
how make Angel's wings

Do wykonania skrzydeł potrzebujemy:


- 2 kartony z których wycięłam łezki
- zszywacz
- klej biurowy
- bibuła
- guma bieliźniana

Etapy

  • Dwie łezki z tektury połączyłam zszywaczami na środku.
  • Wycięłam ze złożonej bibuły piórka i przyklejałam je do kartonów.
  • W górnej części trzeba zrobić otworki (np. bardzo grubą igłą) i przeciągnąć przez nie gumkę, która pełni funkcję szelek.
I mamy aniołka!
Ta da tsssss